Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 147 1.9 мжтд проблем с ускорението

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
    Това е абсолютно невъзможно
    Напълно е възможно. На колежката колата, не искаше да загасне точно от окъсила крушка на стоповете. При махане на контакта колата продължаваше да работи. и чак след като пуснеш спирачката мотора загасяше.

    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Някой като ми досажда отзад натискам леко спирачката, колкото да светне, не съм забелязал да губи мощност. объркал си се нещо
    Като смених дисковете, тъй като ми бяха объркали накладките, трябваше временно да сложа старите. Реших да ги изравня малко като натискам газта и спирачката. В момента в който натиснех спирачката, компа ми режеше горивото, до момента в който не пусна спирачката.
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • #17
      Недей обяснявай на интелигенцията, ако не са го прочели във форума, значи не е възможно.

      Comment


      • #18
        Пробвах го и аз, отнема си поне 50% от газта.

        Comment


        • #19
          И как и викат на тая екстра, дайте повече инфо и някой линк да се образоваме. Нещо съм прецакан, от толкова много коли нито една я няма. От крушка ли се управлява, от стоп машинка или от друго, че не разбрах? На автоматик има ли го?
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Нищо няма да ти обяснявам, те са прави хората че и тук, като фиат форума стана клошар форум.

            Всеки чел нещо и после аз не съм ял пържоли ама бати е гледал.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
              Нищо няма да ти обяснявам, те са прави хората че и тук, като фиат форума стана клошар форум.

              Всеки чел нещо и после аз не съм ял пържоли ама бати е гледал.
              е ако знаеш ще кажеш, явно не знаеш нищо
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                Нищо няма да ти обяснявам, те са прави хората че и тук, като фиат форума стана клошар форум.

                Всеки чел нещо и после аз не съм ял пържоли ама бати е гледал.
                Само обясни на простите хора, какво общо има крушката на стопа с газта? Ако много се чудиш, ще ти кажа-нищо. Това, което пробвате и се радвате,че като светне лампичката на спирачката и спира е съвсем друго нещо и е свързано със стоп машинката на педала на спирачката. Най-вероятно е измислено от инженерите, за да не може някой да подава газ и едновременно да държи спирачката, и да товари колата. Просто подсказват на иначе умния шофьор,че прави тъпотии и не иска да върши точно това.
                Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                Comment


                • #23
                  Има техника на шофиране при която се влиза в завоя с пълна газ за да не губи двигателя обороти и скоростта се контролира едновременно със спирачката. Газ и спирачка са натиснати заедно При моите коли се получава. Рали пилотите са наясно и го ползват. И даже стоповете им светят, всички
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:05.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Имах подобен проблем с ускорението оборотите се вдигат Колата не върви. Казах си Хайде съединителят замина.Но понеже усещах и мирис на нафта в купето реших да проверя откъде,Оказа се маркучето което излиза от една черна кутия и отива към дюзите.Сложих скоба и спря да сълзи нафта.И с радост установих че колата започна отново да се ускорява нормално. Преди години имах проблем с едно BMW На място работеше прекрасно ,но повече от 60 не искаше да вдигне.Бях се побъркал,докато съвсем случайно не открихме причината.Гумаджията при смяна на гумите с Крика натиснал и леко смазал тръбопровода за нафтата към двигателя.На място работи но при Ускорение не достига гориво и не иска да върви.Може и да няма нищо общо с твоето,но ако искаш провери дали и достига гориво.
                    Last edited by pmp6666; d.m.y г., 10:53.

                    Comment


                    • #25
                      147

                      Колега,има едно малко филтърче на входящия щуцер на горивната помпа,5 лв е.Успех
                      Алфа Ромео 159

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                        Напълно е възможно. На колежката колата, не искаше да загасне точно от окъсила крушка на стоповете. При махане на контакта колата продължаваше да работи. и чак след като пуснеш спирачката мотора загасяше.
                        .....
                        Хахаха,и при някои кошове на GM става така понякога,лично на мен ми се е случвало,или на авео,или на по-новия модел астра,не помня точно,голям смех..Когато е на габарит с натисната спирачка и окъсила крушка.Нещо държи жив компа на колата даже и без ключ.Пускаш спирачката и чак тогава гаси мотора.
                        Крушката окъсява между габарита и стоп светлината,едната нагреваема жичка като прегори и се лепва за телчето което държи другата нагреваема жичка,докато се светна какво става бая се филмирах.
                        Last edited by 546; d.m.y г., 05:52.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                          Хахаха,и при някои кошове на GM става така понякога,лично на мен ми се е случвало,или на авео,или на по-новия модел астра,не помня точно,голям смех..Когато е на габарит с натисната спирачка и окъсила крушка.Нещо държи жив компа на колата даже и без ключ.Пускаш спирачката и чак тогава гаси мотора.
                          Крушката окъсява между габарита и стоп светлината,едната нагреваема жичка като прегори и се лепва за телчето което държи другата нагреваема жичка,докато се светна какво става бая се филмирах.
                          Изходите на компютъра, които палят въпросните крушки са реализирани с P-MOS транзистори, които комутират +12V. Тези транзистори имат обратна проводимост - все едно имат вътрешно свързани диоди паралелно на прехода source - drain. Това е равносилно да имаш диод свързан с анода към изхода и с катода - към +12V (захранването на компютъра). Поради това, ако подадеш +12V на даден изход, това напрежение, през диода се появява на захранването, независимо от състоянието на транзистора и така компютърът се оказва захранен, когато не трябва да е.

                          Решението е или да се поставят последователно свързани диоди на изходите, или source - овете на транзисторите да се захранят през диоди.

                          Очевидно това не е направено, защото конструкторът е изключил, като вероятна подобна ситуация.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:20.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            На това докторите му викат "байпас".

                            Comment

                            Working...
                            X